AOC зміцнила свої позиції як один з найбільших постачальників моніторів в Європі.
Незважаючи на скорочення місцевого ринку дисплеїв, у першому кварталі 2012 року компанія знову опинилася в десятці лідерів.
Більш того, в деяких країнах їй вдалося добитися суттєвого зростання продажів. З іншого боку, економічна криза в Південній Європі привела до зниження споживчого попиту на нове обладнання, що стримує розвиток AOС та інших постачальників дисплеїв.
У Франції AOC досягла вражаючих результатов.В першому кварталі 2012 року було продано більше 46 000 дисплеїв, що на 30% перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Це найкращий квартальний показник за весь час роботи AOC в цій країні. Протягом двох останніх років компанія практично подвоїла обсяги поставок і зайняла сьому позицію на французькому ринку дисплеїв.
У порівнянні з попереднім роком невелике зростання було відзначений також у Польщі та Німеччині. Так, на динамічному польському ринку за підсумками першого кварталу AOC вийшла на шосте місце.
Незважаючи на економічну кризу, в Іспанії поставки дисплеїв AOC збільшилися тут в порівнянні з попереднім кварталом на 25%, що забезпечило виробнику восьму позицію в цій країні.
У першому кварталі 2012 р. на російський ринок було поставлено рекордну кількість моніторів - 76 000.Теперь частка AOC тут виросла до 5,5% (сьоме місце в десятці лідерів). Це майже втричі більше, ніж в аналогічний період 2011 року.
Не менш успішно йдуть справи і в Норвегії. У першому кварталі компанії завоювала майже 7% місцевого ринку й увійшла в число п'яти провідних постачальників дисплеїв.
Источник : svit24.net
Незважаючи на скорочення місцевого ринку дисплеїв, у першому кварталі 2012 року компанія знову опинилася в десятці лідерів.
Більш того, в деяких країнах їй вдалося добитися суттєвого зростання продажів. З іншого боку, економічна криза в Південній Європі привела до зниження споживчого попиту на нове обладнання, що стримує розвиток AOС та інших постачальників дисплеїв.
У Франції AOC досягла вражаючих результатов.В першому кварталі 2012 року було продано більше 46 000 дисплеїв, що на 30% перевищує показники аналогічного періоду минулого року. Це найкращий квартальний показник за весь час роботи AOC в цій країні. Протягом двох останніх років компанія практично подвоїла обсяги поставок і зайняла сьому позицію на французькому ринку дисплеїв.
У порівнянні з попереднім роком невелике зростання було відзначений також у Польщі та Німеччині. Так, на динамічному польському ринку за підсумками першого кварталу AOC вийшла на шосте місце.
Незважаючи на економічну кризу, в Іспанії поставки дисплеїв AOC збільшилися тут в порівнянні з попереднім кварталом на 25%, що забезпечило виробнику восьму позицію в цій країні.
У першому кварталі 2012 р. на російський ринок було поставлено рекордну кількість моніторів - 76 000.Теперь частка AOC тут виросла до 5,5% (сьоме місце в десятці лідерів). Це майже втричі більше, ніж в аналогічний період 2011 року.
Не менш успішно йдуть справи і в Норвегії. У першому кварталі компанії завоювала майже 7% місцевого ринку й увійшла в число п'яти провідних постачальників дисплеїв.
Источник : svit24.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий